کاتالوگ و مشخصات فنی بابکت فوریوز

مشخصات بابکت فوریوز

کاتالوگ بابکت فوریوز UZ1020 را از کجا می توان دانلود کرد؟ قدرت موتور بابکت فوریوز با سایر برند های موجود در بازار چه تفاوتی دارد؟ تفاوت موتور ایرانی و خارجی این محصول در چیست؟ ابعاد و اندازه اسکید لودر فوریوز نسبت به سایر برند ها چه اختلافی دارد؟ وزن عملیاتی مینی لودر فوریوز چقدر می باشد؟ مشخصات پمپ هیدرولیک بابکت ایرانی فوریوز چیست؟ و… پاسخ تمام سوالات شما عزیزان را در ادامه خواهیم داد.

مینی لودر ایرانی برند فوریوز یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه تولید مینی لودر و مینی بیل در کشور ما می باشد. مینی لودرها، ماشین ‌آلات سنگین کوچکی هستند که برای انجام کارهای ساختمانی و عمرانی استفاده می‌ شوند. آنها دارای قابلیت حمل و جابجایی مواد سنگین و خاک‌، بارگیری و تخلیه آنها در کامیون‌ ها و همچنین انجام عملیات دیگری مانند حفر و تسطیح زمین هستند. بابکت ایرانی فوریوز با کیفیت بالا، عملکرد قوی و مقرون به صرفه توانسته است جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. این مینی لودر دارای سیستم‌ هیدرولیکی پیشرفته، موتور قدرتمند و کارایی بالا در شرایط مختلف عملکردی می باشد.

مشخصات بابکت فوریوز

کاتالوگ بابکت فوریوز برای آشنایی هرچه بهتر خریداران این دسته از ماشین آلات عمرانی تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. مطالعه مشخصات فنی تمام برند های مینی لودر موجود در بازار اولین قدم برای آگاهی یافتن و انتخاب درست در خرید مینی لودر می باشد. همانطور که در محتوا های قبلی در سایت خدمت شما عرض شد مینی لودر فوریوز foruse uz1020 مهندسی معکوس شده بابکت s220 آمریکایی می باشد ولی با یکسری تغییرات و حذفیات با توجه به شرایط اقلیمی کشور.

مینی لودر فوریوز مشابه نمونه آمریکایی خود از یک موتور با توان ۸۳ اسب بخار بهره می برد. موتور های مورد استفاده در مینی لودر فوریوز با دو مدل ایرانی یعنی موتور پرکینز محصول شرکت موتور سازان تبریز و موتور خارجی آن یعنی موتور کامینز یا به عبارت عامیانه کمنز ژاپن می باشند که به انتخاب مشتری بر روی دستگاه مونتاژ می شوند. پمپ هیدرولیک این دستگاه برند معروف و با کیفیت رکسروت REXROTH آلمان می باشد. این برند در بازار هیدرولیک ایران کاملا شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید…

مشخصات موتور خارجی مینی لودر فوریوز…(مشاهده مطلب)

سایز لاستیک بابکت UZ1020 مشابه مینی لودر های پر قدرت و بزرگ بازار سایز ۱۶/۵_۱۲ می باشد که در کاتالوگ بابکت فوریوز ذکر شده است ولی نوع گل آن(گل چکشی،گل باقلوا،گل ال ۴ و گل ال ۵) بسته به شرایط اقلیمی و محیطی متنوع و متغییر می باشد. برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع گل لاستیک بر روی مشاهده مطلب کلیک نمایید.(مشاهده مطلب)

دانلود کاتالوگ بابکت فوریوز

برای دانلود کاتالوگ مینی لودر فوریوز می توانید از طریق کلیک بر روی لینک های زیر آن را دانلود نمایید.

دانلود کاتالوگ مینی لودر فوریوز FORUSE UZ1020E با موتور ایرانی

دانلود کاتالوگ مینی لودر فوریوز FORUSE UZ1020 با موتور خارجی

چنانچه تمایلی به دانلود ندارید می توانید تصاویر مشخصات بابکت فوریوز را در زیر مشاهده نمایید.

مینی لودر فوریوز FORUSE UZ1020E با موتور ایرانی

کاتالوگ بابکت فوریوز

مینی لودر فوریوز FORUSE UZ1020 با موتور خارجی

مشخصات بابکت فوریوز

بابکت از جمله ماشین‌ آلات حیاتی در صنعت ساخت و ساز و کشاورزی است و قیمت گذاری آنها بستگی به چندین عامل دارد. این عوامل شامل ابعاد و ویژگی‌ های فنی، کیفیت، برند، خدمات پس از فروش، وضعیت بازار و نرخ ارز می‌ باشند. برای استعلام قیمت بابکت فوریوز و همچنین اطلاع از شرایط فروش بابکت فوریوز با شماره های زیر با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲
۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶

5/5 - (3 امتیاز)
error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس