سایز لاستیک مینی لودر و نکات مهم در انتخاب تایر بابکت

سایز لاستیک مینی لودر

سایز لاستیک مینی لودر یکی از عوامل مهم در انتخاب و استفاده از لاستیک مینی لودر بابکت است. سایز صحیح لاستیک بابکت نقش مهمی در کارایی و ایمنی مینی لودر ها دارد. عموماً ماشین آلات چرخ لاستیکی گرچه قابلیت مانور بهتری دارند اما به لحاظ نگهداری حساسیت بالاتری نیز پیدا می کنند. در مورد مینی لودرهای چرخ لاستیکی میزان باد تایر، آج و سایز لاستیک مینی لودر از مهم ترین مواردی است که در صورت عدم تنظیم صحیح به آسیب دیدگی جدی تایر و تحمیل شدن هزینه‌ های سرسام‌ آور به دستگاه منجر می گردد. در این مقاله، به بررسی سایز تایر بابکت و نکات مهم در مورد آج لاستیک بابکت می‌پردازیم.

سایز لاستیک مینی لودر, لاستیک بابکت

سایز لاستیک مینی لودر

سایز تایر بابکت عموماً با استفاده از پارامترهایی مانند عرض لاستیک و قطر رینگ مشخص می‌شود. برای مثال، سایز معمولی برای مینی لودر بابکت می‌تواند ۱۶/۵_۱۲ باشد. در این مثال، عرض لاستیک ۱۲ اینچ و قطر داخلی لاستیک یا اصطلاحا قطر رینگ ۱۶/۵ اینچ است.

نکات مهم در مورد سایز لاستیک مینی لودر

  • سازگاری با سایز رینگ: لاستیک بابکت باید با سایز رینگ بابکت همخوانی داشته باشد تا لاستیک به درستی و بدون مشکلی روی رینگ قرار بگیرد. این تطابق بین لاستیک و رینگ بسیار حائز اهمیت است. بازرسی وضعیت رینگ و بچه رینگ چرخ ها از دیگر اموری است که رسیدگی و انجام به موقع آن می‌تواند از بروز سوانح و آسیب دیدگی افراد در دستگاه جلوگیری کند.
  • شرایط کاری و زمین: در انتخاب سایز تایر بابکت، باید به شرایط کاری و نوع زمین توجه کنید. برای زمین‌ های نرم و لغزنده، تایر های با نمودار پروفیل عمیق و ضلع‌ های بزرگ توصیه می‌شود. عمق آج لاستیک نیز همیشه بایستی چک شود. برای این کار شابلون ها و یا ابزارهای ساده تر بایستی در دسترس تیم قرار داشته باشد و افراد مسئول برای استفاده صحیح از این ابزار آموزش دیده باشند.
  • وزن ماشین: وزن ماشین نیز بر انتخاب سایز لاستیک بابکت تأثیر دارد. با افزایش وزن، تایر های با آج بزرگتر و پهن‌ تر مورد نیاز خواهند بود تا بتوانند وزن را به خوبی تحمل کنند.
  • نیازهای کاری: نیازهای کاری شما نیز در انتخاب اندازه لاستیک بابکت مهم است. اگر برای کارهای سنگین و حفاری استفاده می‌کنید، تایر های با آج بزرگتر و قوی ممکن است لازم باشد.
  • میزان باد لاستیک: بر حسب واحدی که گیج متناسب با آن در دسترس باشد باید به درستی و وضوح به اطلاع افراد مسئول کاربری و سرویس دستگاه برسد و به طور مداوم چک شود .

لاستیک باب کت,لاستیک بابکت

با توجه به اهمیت سایز لاستیک مینی لودر در عملکرد و ایمنی مینی لودر، توصیه می‌شود از مشاوره کارشناسان و فروشندگان متخصص تایر بابکت استفاده کنید. آن‌ ها می‌توانند با توجه به نیازهای شما، بهترین سایز و نوع لاستیک مینی لودر را به شما توصیه کنند. همچنین، راهنمایی‌ های تولیدکنندگان تایر در مورد نگهداری و تعویض به موقع تایر ها را دنبال کنید تا عمر مفید و کارایی لاستیک‌ ها را به حداکثر برسانید.

اطلاعات فنی مهم در مورد انواع مینی لودر…

لاستیک بابکت

برای اطلاع از انتخاب تایر مناسب برای کاربرد دستگاه خود با مشاوران ما با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳ تماس حاصل نمایید. فقط کافیست سایز، برند و مدل تایر مدنظر خود را در واتساپ برای ما ارسال کنید و قیمت روز آن را دریافت کنید.

واتساپ فروشگاه

برای استعلام قیمت لاستیک بابکت و ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷

۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱

۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳

لاستیک بابکت البرز

5/5 - (3 امتیاز)
5 دیدگاه ها

    لاستیک تو پر بابکت/ لاستیک بابکت/ فروش لاستیک/ لاستیک مینی لودر - بابکت طوس

    […] لاستیک تو پر مخصوص انواع مینی لودر […]

    سایز لاستیک انواع مینی لودر بابکت موجود در بازار - بابکت طوس

    […] شما عزیزان در جدول زیر سایز لاستیک انواع مینی لودر (بابکت bobcat ) را مشخص و معرفی کرده […]

    راهنمای خرید لاستیک بابکت و انتخاب گل و طرح مناسب |

    […] برای خرید لاستیک بلافاصله اعداد و ارقامی که معرف سایز لاستیک مورد نیازشان است را بیان می کنند.سایز لاستیک بابکت ۱۶/۵_۱۰ […]

    لاستیک بابکت - لاستیک مینی لودر فوریوز UZ1020 - فوریوز

    […] سایز لاستیک برای انواع مینی لودر…( مشاهده مطلب […]

    خرید لاستیک بابکت و راهنمای انتخاب لاستیک مناسب با عمر بالا - ثبت آگهی رایگان خرید و فروش مینی لودر

    […] برای خرید لاستیک بلافاصله اعداد و ارقامی که معرف سایز لاستیک مورد نیازشان است را بیان می کنند.سایز لاستیک بابکت ۱۶/۵_۱۰ […]

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس