بابکت دراج رفسنجان و نکات مهم در هنگام خرید آن

بابکت دراج رفسنجان

بابکت دراج رفسنجان یا شرکت ماشین سازی دراج رفسنجان یکی از شرکت های تولید کننده مینی لودر های چند منظوره با نام تجاری دراج رفسنجان در کشور می باشد. دراج رفسنجان ابتدا به صورت وارد کننده و نماینده انحصاری شرکت بل Belle انگلستان در ایران اقدام به واردات و مونتاژ مینی لودر های دراج ۷۵۱، ۷۶۱ و ۷۸۱ نمود. پس از مدتی این شرکت با توجه به تحریم های موجود در کشور و عقب نشینی شرکت مادر، اقدام به خرید فن آوری و تاسیس خط تولید این صنعت از کارخانه مادر یعنی شرکت(بل انگلیس) کرده و تولید این محصول کم نظیر را در داخل کشور آغاز نمود.

در آن زمان قطعات اصلی مینی لودر دراج یا همان بابکت دراج رفسنجان به صورت کامل از کشور انگلستان وارد کشور می شد و تحت نظر کارشناسان مجرب و دوره دیده این شرکت مونتاژ، تولید و به بازار عرضه می شد. ولی اکنون ساخت و مونتاژ شاسی و دکل مینی لودرها در داخل کشور انجام می شود و قطعات دیگر آن مانند موتور و پمپ های هیدرولیک از کشورهای دیگر مانند آلمان، ژاپن، دانمارک و ایتالیا خریداری و وارد می شود.

نکات مهم در هنگام خرید بابکت دراج

مینی لودر های دراج رفسنجان یا به اصطلاح عام بابکت دراج بعد برند بابکت در بحث کارشناسی نکات مهم زیاد و بررسی های بیشتری نسبت به سایر برند های موجود در بازار نیاز دارد.

بابکت دوراج رفسنجان

مینی لودر های شرکت دراج رفسنجان بر خلاف سایر مینی لودر های موجود دارای سیستم حرکتی خاصی می باشد. یعنی تنها دستگاهی است که از ۴ هیدرو موتور برای هر چرخ به صورت مجزا بهره می برد. هر هیدرو موتور چرخ بر روی یک گیربکس سوار شده که از دید کارشناسان فنی مزیتی نسبت به سایر مینی لودر ها که در هر سمت از یک هیدرو موتور استفاده می کنند ندارد.

برای مثال در بابکت در هر سمت از یک هیدرو موتور استفاده شده و در صورت بروز عیب مشهود و قابل تشخیص می باشد و به نسبت دراج با ۴ هیدرو موتور احتمال درصد خرابی کمتری دارد. همانطور که گفته شد در هنگام خرید این مینی لودر باید نکات و اجزای بیشتری از دستگاه مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.

توجه:
مینی لودر دراج ۷۵۱ به علت تولید محدود و کم و همچنین نبود برخی از قطعات به هیچ عنوان برای خرید و کار توصیه نمی شود.

بابکت دراج

مشخصات موتور مینی لودر های دراج رفسنجان

موتور دراج ۷۸۱ برند دویتس آلمان دارای قدرت ۶۵ اسب بخار و موتور دراج ۷۶۱ برند یانمار ژاپن دارای قدرت ۴۵ اسب بخار می باشد. پمپ های هیدرولیک مینی لودرهای دراج رفسنجان برند زاور دانفوس دانمارک می باشد. مینی لودر دراج ۷۸۱ با توجه به قدرت بیشتر موتور و پمپ دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دراج ۷۶۱ می باشد. عرض مینی لودر دراج ۷۸۱ تقریبا حدود ۱۹۰ سانتیمتر و دراج ۷۶۱ حدود ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.

وضعیت موتور، پمپ هیدرولیک و گیربکس چرخ ها(تعمیری یا پلمپ) در مینی لودر های دراج بیشتر حائز اهمیت می باشد.

سایت خرید و فروش بابکت 

بابکت طوس اولین سایت و مرکز تخصصی خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت، هیوندا، دوسان، دراج رفسنجان، سانوارد، راکون، آرکو ، نیوهلند و … در کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه در مشاوره در امر خرید، کارشناسی فنی و قیمت گذاری، فروش قطعات یدکی اصلی(موتوری و هیدرولیکی)، انواع رینگ و لاستیک بابکت (نو و کارکرده).

برای بهره مندی از نظرات کارشناسان ما، می توانید در هنگام خرید مینی لودر دراج رفسنجان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲
۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷ 
۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱

به پیج اینستاگرام ما سر بزنید

پیچ اینستاگرام بابکت طوس

 
مهمترین نکته در خرید مینی لودر های دراج چیست؟

خرید مینی لودر دراج نکات مهم زیادی دارد ولی یکی از این نکات در خرید مینی لودر برقی بودن یا مکانیکی بودن لیور های حرکتی دستگاه می باشد.لیور مکانیکی در خرید و فروش بازار بهتری نسبت به لیور برقی دارد.

لوازم و قطعات یدکی اورجینال بابکت های دراج را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید لوازم و قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت می توانید از فروشگاه بابکت طوس به شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷_۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶ با ضمانت مرجوعی لوازم قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس