قیمت بابکت فوریوز و شرایط فروش محصولات فوریوز – بابکت فوریوز

قیمت بابکت فوریوز

قیمت بابکت فوریوز و سایر محصولات تولیدی مجموعه فوریوز اول هر ماه بر اساس میزان کاهش یا افزایش تورم و هزینه های جاری در سایت برای اطلاع عموم مشتریان قرار می گیرد. لیست قیمت بابکت فوریوز، مینی بیل فوریوز و سانی و همچنین لودر ۹۵۶ سانی در انتهای این محتوا به شما عزیزان ارائه شده است. با توجه به سنگینی بازار در حال حاضر شرایط فروش در مجموعه به دو صورت انجام میگیرد. اول از طریق جهاد کشاورزی و دوم از طریق ضمانت نامه بانکی که در ادامه در مورد هر دو شرایط توضیحاتی خدمت شما سروران گرامی داده خواهد شد.

قیمت بابکت فوریوز

شرایط فروش بابکت فوریوز

در شرایط فعلی بازار با توجه به رکود حاکم بر بازار کاهش وجود نقدینگی و پایین آمدن توان خرید خریداران این دسته از محصولات عمرانی به شدت مشهود و قابل لمس می باشد. در این شرایط سخت اقتصادی برای به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد نیاز به خویشتن داری و فراهم کردن بستر خرید برای مصرف کنندگان از سوی شرکت های تولید کننده و وارد کننده ماشین آلات امری ضروری است. از طرفی با توجه به این شرایط خریداران ترجیح می دهند نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

تقریبا ۸۰ درصد تماس های دریافتی مجموعه بابکت طوس در مورد قیمت بابکت فوریوز و خرید اقساطی مینی لودر می باشد و این یعنی پایین آمدن توان خرید مردم. شرکت های وارد کننده و یا تولید کننده در حد توان خود توانسته اند تا حدودی به این درخواست ها پاسخگو باشند. شرکت فوریوز هم در این راستا با پیگیری های به عمل آمده با ارگانها و موسسات مالی تا الان توانسته شرایط خرید را برای کشاورزان و دامداران عزیز با استفاده از تسهیلات ارائه شده از طرف جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی فراهم آورد.

شرایط فروش برای سایر خریداران این دسته از ماشین آلات تا به آلان(تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱) فروش از طریق ارائه ضمانت نامه بانکی می باشد. در ادامه این دو شرایط موجود را بیشتر خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

اطلاعات فنی مهم در مورد شرایط نگهداری و تعمیرات انواع مینی لودر…(مشاهده مطلب)
معرفی بابکت فوریوز…(مشاهده مطلب)

بابکت فوریوز

فروش بابکت فوریوز از طریق جهاد کشاورزی

استفاده از تسهیلات جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی مختص کشاورزان و دامداران محترم می باشد. برای بهره مندی از این شرایط شما عزیزان میبایست در ابتدا درخواست خرید مینی لودر و یا مینی بیل باغی خود را به شرکت تولید کننده ارائه نمایید. سپس از شرکت تولید کننده برگه پیش فاکتور رسمی جهت ارائه به جهاد کشاورزی را دریافت نموده و به همراه مدارک کشاورزی و دامداری خود به جهاد کشاورزی شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و مدارک را به واحد مکانیزاسیون ارائه می نمایید.

جهاد بعد از بررسی های لازمه در صورتی که اعتبارات لازم برای اعطای وام را داشته باشد و همچنین شما شرایط دریافت تسهیلات جهاد را داشته باشید شما را به بانک کشاورزی جهت دریافت تسهیلات معرفی می کند. دریافت کننده تسهیلات می بایست ۲۰ درصد مبلغ دستگاه را به عنوان پیش پرداخت به حساب جهاد واریز و ۸۰ درصد دیگر را بانک کشاورزی به صورت وام ۵ ساله با سود ۱۵ درصد به شما پرداخت می کند. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳ تماس حاصل نمایید.

فروش بابکت از طریق ضمانت نامه بانکی

خریدارانی که کشاورز نباشند و نتوانند از تسهیلات جهاد کشاورزی استفاده کنند می توانند ۶۰ درصد قیمت روز دستگاه را پرداخت کرده و ۴۰ درصد آن را در طی ۶ ماه با دریافت ضمانت نامه بانکی به صورت اقساط با سود بانکی ۲۰ درصد پرداخت نمایند. این شرایط بیشتر مناسب افرادی است که ۶۰ درصد مبلغ دستگاه را موجود دارند و می توانند در طی ۶ ماه مابقی حساب آن را جدای از کارکرد دستگاه تهیه و پرداخت نمایند. جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳ تماس حاصل نمایید.

قیمت بابکت فوریوز

در تصویر زیر لیست قیمت محصولات موجود در مجموعه بابکت طوس را به همراه مشخصات، نحوه پرداخت، قیمت و زمان تحویل آنها مشاهده می فرمایید.

آخرین بروز رسانی قیمت محصولات فوریوز و سانی ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ می باشد.

قیمت بابکت فوریوز

جهت کسب اطلاع از قیمت روز و درخواست ثبت پیش فاکتور رسمی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲
۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷

5/5 - (7 امتیاز)
یک دیدگاه

    قیمت روز بابکت فوریوز - قیمت مینی بیل فوریوز - بابکت فوریوز - بابکت طوس

    […] شرایط فروش بابکت فوریوز…(مشاهده مطلب) […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس