قیمت روز بابکت فوریوز و مینی بیل فوریوز

قیمت روز بابکت فوریوز

قیمت روز بابکت فوریوز foruse uz1020،مینی بیل چرخ لاستیکی ۷ تن و ۶٫۵ تن و چرخ زنجیری ۲٫۲ تن،۳٫۵ تن و ۶ تن با برند های فوریوز و سانی و همچنین محصول جدید شرکت یعنی لودر ۹۵۶ سانی در جدول زیر به شما عزیزان ارائه شده است.قیمت بابکت فوریوز در چندین ماه اخیر با افزایش قیمت رو به رو بوده و لذا پیشنهاد می کنیم به قیمت ثبت شده محصولات فوریوز در سایت ها اطمینان نکرده و حتما در زمان خرید،قیمت دستگاه مورد نظر خود را به روز نمایید.

قیمت بابکت فوریوز

قیمت روز بابکت فوریوز به عوامل متعددی بستگی دارد.قیمتگذاری مینی لودر های صفر تولیدی شرکت بر اساس نرخ تورم،هزینه ارز و هزینه های جانبی محاسبه و از طرف شرکت پس از هر نوسانی در بازار اعلام می شود.
قیمتگذاری مدل های کارکرده مینی لودر فوریوز نیز بر اساس قیمت صفر آن،ساعت کارکرد،وضعیت موتور و پمپ،وضعیت فنی و ظاهری و میزان درصد لاستیک محاسبه و اعلام می شود.در نظر داشته باشید قیمتگذاری با این شرایط برای تمام برند های مینی لودر کارکرده در بازار به همین منوال می باشد.

محاسبه قیمت مینی لودر های کارکرده ای که در بازار نمونه صفر آنها موجود باشد راحت تر از برند هایی می باشد که فقط دستگاه کارکرده آن وارد بازار شده است.معمولا هرج و مرج و بی قانونی در قیمت گذاری محصولات کارکرده خارجی بیشتر است و قیمتگذاری درست و کارشناسی شده آنها فقط از طریق کارشناسان اهل فن این دسته از ماشین آلات امکان پذیر می باشد.

قیمت بابکت فوریوز

بیشتر بخوانید…

شرایط فروش بابکت فوریوز…(مشاهده مطلب)

شرایط فروش مینی بیل فوریوز…(مشاهده مطلب)

کارشناسی و قیمت گذاری انواع مینی لودر…(مشاهده مطلب)

نمایندگی مینی لودر فوریوز

برای خرید ایمن،مطمئن و به دور از دردسر محصولات فوریوز و همچنین استعلام قیمت و خرید به قیمت کارخانه توصیه می شود حتما از طریق نمایندگی های مجاز و رسمی شرکت فوریوز اقدام به دریافت پیش فاکتور و خرید نمایید.تلفن های تماس جهت برقراری ارتباط با نمایندگی های مجاز و رسمی شرکت فوریوز به شرح زیر می باشند.

نمایندگی فروش سراسری
۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳_۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
نمایندگی مینی لودر فوریوز در خراسان رضوی
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲_۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶

در تصویر زیر قیمت محصولات مرداد ماه شرکت فوریوز را برای مینی لودر فوریوز،انواع مینی بیل فوریوز و مینی بیل سانی و لودر ۹۵۶ سانی مشاهده می فرمایید.

قیمت بابکت فوریوز

4.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس