بابکت صفر ایرانی فوریوز بخریم یا بابکت کارکرده خارجی – بابکت فوریوز

بابکت صفر ایرانی

بابکت صفر ایرانی فوریوز بخریم یا بابکت کارکرده خارجی؟این سوال،اصلی ترین سوال پیش روی خریداران مینی لودر برای انتخاب یک دستگاه خوب و کارآمد می باشد و از همه مهمتر نداشتن دغدغه بابت تهیه و تامین قطعات و لوازم یدکی آن از دیگر نگرانی خریداران می باشد.پاسخ این سوال در شرایط فعلی به چند عامل بستگی دارد که در ادامه در مورد آنها توضیحاتی را به شما ارائه میکینم.محتوایی که تقدیم شما و همکاران گرامی میشود جواب سوال بسیاری از تماسهایی می باشد که مشاوران ما همیشه با آن مواجه بوده اند.

مزایا و معایب بابکت کارکرده خارجی

در بازار فعلی و با توجه به وجود سایه تحریم ها بر سر کشور و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و رکود شدید بازارTخرید بابکت صفر ایرانی فوریوز مناسب ترین و بهترین گزینه پیش روی خریداران می باشد.شاید با خود بپرسید چرا بابکت ایرانی؟چرا برند های خارجی مثل بابکت نه؟
با افزایش قیمت ارز و بالا رفتن قیمت برندهای خارجی کم کار و با کیفیت،توان خرید مردم برای خرید این دسته از مینی لودر های کارکرده خارجی به نسبت پایین تر آمده است،همچنین دستگاه دارانی که در زمان ارزانی این مدل از دستگاه ها را خریداری نمودند الان با مشکل کمبود،تهیه و گرانی لوازم یدکی مواجه شده اند.

در نتیجه بالا رفتن قیمت ارز و در مقابل،بالا رفتن قیمت دستگاه های خارجی و از طرفی گرانی و کمیاب بودن قطعات و واردات قطعات چینی بی کیفیت برای راه اندازی مشکل فنی دستگاه به خاطر نبود کار و نبود توان مالی بزرگترین معضلات و مشکلات بابکت های کارکرده خارجی می باشند.

در کنار همه این موارد کمبود و نبود نیروی متخصص تعمیرکار در تمام شهرهای کشور هم از مشکلات دستگاه داری می باشد.مزایای خرید بابکت کارکرده خارجی فقط در کیفیت قطعات و لوازم فابریک آن می باشد.

بابکت فوریوز

مزایا و معایب بابکت صفر ابرانی فوریوز

با توجه به توضیحاتی که در مورد افزایش قیمت مینی لودر های کارکرده و قطعات یدکی اصلی آنها گفته شد به این نتیجه می رسیم که بهترین گزینه در مقابل برندهای کارکرده در بازار محصولات تولید داخل می باشند.در ادامه دلیل این انتخاب را بیشتر خدمت شما عزیزان با مثال توضیح خواهیم داد.
مثال:اگر شما توان خرید یک بابکت s250 آمریکایی با کارکرد ۲۰۰۰ ساعت و ارزش یک میلیاردو سیصد (در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۱) را داشته باشید به این نکات حتما توجه کنید.

اول اینکه شهری که در آن سکونت دارید یا مکانی که قرار است بابکت s250 در آن مکان فعالیت داشته باشد آیا از بابت دسترسی به تعمیر کار ماهر و تامین قطعات یدکی مشکلی نخواهید داشت؟آیا ذرصورت ایجاد مشکل برقی و کامپیوتری در دستگاه می توانید ۲۴ ساعته مشکل آن را رفع نمایید؟در صورت تامین این نیاز ها شما می توانید با اطمینان خاطر برند بابکت آمریکایی خود را بعد از انجام امور کارشناسی خریداری نمایید.

در صورت نیافتن جواب برای این سوالات بهترین گزینه برای خرید،بابکت صفر ایرانی فوریوز می باشد.با خرید بابکت صفر ایرانی فوریوز شما در هر کجای ایران که باشید از بابت تهیه و تامین قطعات یدکی و نیاز به تعمیر کار هیچ مشکلی نخواهید داشت،چرا که در ابتدای کار این مینی لودر دارای یکسال گارانتی می باشد و شما از بابت بوجود آمدن هرگونه ایراد و رفع آن در هر کجای ایران راحت هستید.

بابکت فوریوز به نسبت برند داخلی دراج رفسنجان از سیستم بروز و امکانات بیشتر و همچنین قدرت بالاتری برخوردار می باشد.

برای بعد از گارانتی هم چنانچه نیاز به تامین و تهیه قطعات و تعمیر کار بود با پرداخت هزینه این خدمات ۲۴ ساعته در محل دستگاه شما حضور می یابند.و تا ۱۰ سال شرکت تولید کننده فوریوز شما را از بابت تامین قطعات تضمین و ضمانت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندهای موجود در بازار با کارشناسان و مشاوران ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲
۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷
۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶ 

5/5 - (4 امتیاز)
error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس