قیمت لاستیک بابکت را از ما بخواهید

قیمت لاستیک بابکت

قیمت لاستیک بابکت را هر روز از ما بخواهید. بهترین قیمت ها، انواع و اندازه های متنوع، و کیفیت بی نظیر! فقط کافیست با ما تماس بگیرید و قیمت های روز تایر بابکت را بدست آورید. در مجموعه بابکت طوس، بهترین لاستیک ها را با بهترین قیمت ها تجربه کنید.

قیمت روز لاستیک بابکت

با توجه به اهمیت لاستیک ها در عملکرد و ایمنی، یافتن لاستیک های با کیفیت و قیمت مناسب برای مینی لودر امری بسیار حیاتی است. در حال حاضر، بازار لاستیک بابکت پر از انواع و اقسام برند ها و گل های مختلف است که انتخاب یکی از آنها ممکن است چالش برانگیز باشد.  اخیرا با توجه افزایش نرخ ارز و کم شدن واردات و به طبع آن ایجاد بازار سیاه در فروش انواع تایر، مصرف کنندگان با پدیده چند نرخی شدن لاستیک در بازار مواجه شده اند. مجموعه بابکت طوس سعی دارد با اعلام قیمت روز و واقعی تایر بابکت به مشتریان عزیز این مشکل را در حد توان خود رفع کند.

قیمت لاستیک مینی لودر

در فروشگاه بابکت طوس، شما می توانید انواع لاستیک های مناسب برای مینی لودر خود را با توجه به نیازها و شرایط  کار خود انتخاب کنید. این برند مجموعه ای از لاستیک های تیوپلس، توپر و انواع رینگ چرخ بابکت و زنجیر محافظ لاستیک بابکت را در اندازه ها و طرح های متنوع ارائه می دهد. همچنین، ما می توانیم با توجه به متغیرهای بازار، قیمت های رقابتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

واردات و فروش قطعات و لوازم یدکی بابکت بخصوص انواع رینگ و لاستیک بابکت(لاستیک مینی لودر) در سایزهای ۱۶٫۵×۱۰ ، ۱۶٫۵×۱۲ و ۱۷٫۵×۱۴ گل های(طرح های) موجود: لاستیک گل باقلوایی، لاستیک گل چکشی، لاستیک گل معدنی(ال۵ و ال۴) می باشد.(سایز لاستیک انواع مینی لودر)

سایر خدمات ارائه شده در بابکت طوس فروش لاستیک تو پر بابکت و بادی لیفتراک ،لاستیک تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی با برندهای با کیفیت ایرانی، چینی، تایوانی و اروپایی به صورت تیوپلکس، ۱۴ لایه، بغل دوبل(راهنمای خرید لاستیک)

سایز لاستیک بابکت

سایت فروشگاه آنلاین بابکت طوس، شما می توانید به راحتی تمام محصولات را مشاهده کنید، قیمت ها را بررسی کنید و سفارش دهید. همچنین، تیم پشتیبانی بابکت طوس آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی لازم در انتخاب لاستیک مناسب کار شما است.

ارسال سریع و مطمئن از تهران و مشهد به سراسر کشور(تحویل ۲۴ ساعته)

برای استعلام قیمت لاستیک بابکت و ثبت سفارش رینگ و لاستیک بابکت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲

بیشتر بخوانید…

راهنمای خرید لاستیک بابکت…(ادامه مطلب)

اطلاعات فنی مهمی که هر دستگاه داری باید در مورد مینی لودر بداند…(ادامه مطلب)

5/5 - (5 امتیاز)
4 دیدگاه ها

    کوتن

    تو این زمینه بهترین هستین
    لذت بردم
    سایتتون هم خیلی زیباست

    علیپور

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

    سایز لاستیک بابکت | لاستیک بابکت | فروش لاستیک بابکت - بابکت طوس

    […] استعلام قیمت لاستیک بابکت و ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل […]

    لاستیک توپر بابکت را در چه نوع شرایط کاری می توان استفاده نمود؟ | لاستیک بابکت

    […] و قبل از ثبت سفارش حتما از کارشناسان فروش ما استعلام قیمت لاستیک بابکت را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس