دیسک و صفحه تعمیری انواع خودرو ایرانی و خارجی

دیسک و صفحه تعمیری, دیسک و صفحه دست دوم

دیسک و صفحه تعمیری خودرو های ایرانی و خارجی(پژو، پراید، پیکان، جک، ام وی ام، برلیانس، سمند، دنا، زانتیا، کوئیک، تیبا و…) با ۶ ماه ضمانت و ارسال به سراسر کشور را به صورت کلی و جزئی می توانید از ما تهیه کنید. ما بزرگترین مجموعه کوبیدن، تعمیر و اورحال انواع دیسک و صفحه کلاچ در شرق کشور را داریم و میتوانیم نیاز های شما همکاران و مشتریان عزیز را در کمترین زمان ممکن و در تعداد و تیراژ بالا تامین نمایم.

دیسک و صفحه کلاچ

این قطعات بخش های حیاتی در سیستم کلاچ خودرو هستند که نقش بسیار مهمی در عملکرد و قدرت انتقال نیروی موتور به گیربکس دارند. انتخاب صحیح دیسک و صفحه کلاچ برای خودرو ایرانی و خارجی شما امری بسیار حیاتی است. برای این منظور، ما در فروشگاه خود انواع دیسک و صفحه کلاچ تعمیری با کیفیت و قابل اعتماد و همچنین با قیمت اقتصادی و مناسب را ارائه می دهیم.

دیسک و صفحه دست دوم

مزایای خرید دیسک و صفحه تعمیری از فروشگاه ما:

۱_ کیفیت بالا: ما فقط از برندهای معتبر و با سابقه برای تامین و تعمیر دیسک و صفحه کلاچ استفاده می کنیم. این برندها محصولات با کیفیت و استاندارد را تولید می کنند که باعث عملکرد بهتر و قدرت انتقال نیروی موتور به گیربکس می شود.

۲_ ضمانت نامه ۶ ماهه: همه دیسک و صفحه کلاچ تعمیری ما دارای ضمانت نامه ۶ ماهه هستند. این به شما اطمینان می دهد که در صورت هر گونه مشکل یا خرابی، ما آماده تعویض و تعمیر محصولات خریداری شده شما هستیم.

۳_ ارسال به سراسر کشور: ما با استفاده از شرکت های حمل و نقل معتبر، محصولات خریداری شده شما عزیزان را از فروشگاه به سراسر کشور ارسال می کنیم. این امر به شما این امکان می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفارشات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

۴_ مشاوره فنی: تیم ما از کارشناسان فنی حرفه ای تشکیل شده است که در صورت نیاز، شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد. آنها می توانند به شما در انتخاب صحیح دیسک و صفحه کلاچ تعمیری برای خودرویتان کمک کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

با خرید دیسک و صفحه های تعمیری از ما، خودرو خود را ارتقا دهید و رانندگی نرم و راحت را تجربه کنید. و از عملکرد بهتر و قدرت انتقال نیروی موتور به گیربکس بیشتر خودرو تان لذت ببرید. با کیفیت بالا، ضمانت نامه ۶ ماهه و ارسال به سراسر کشور، ما بهترین گزینه برای شما هستیم.

برای استعلام قیمت دیسک و صفحه کلاچ تعمیری و دست دوم انواع خودرو می توانید از طریق شماره های زر با ما در ارتباط باشید.

۰۹۹۱۳۶۳۸۴۵۵
۰۵۱۳۵۳۱۲۲۳۱

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس