لاستیک بابکت اوزکا گل چکشی و باقلوایی به قیمت نمایندگی

لاستیک بابکت اوزکا

لاستیک بابکت اوزکا یکی از پر طرفدار ترین لاستیک های بابکتی در بازار ایران می باشد.لاستیک اوزکا طرح گل باقلوا بیشترین مصرف را در بین لاستیک های گل باقلوایی دارد.

فروش لاستیک بابکت اوزکا ترکیه

معرفی لاستیک بابکت اوزکا:

شرکت اوزکا ozka ترکیه یکی از معروفترین و معتبرترین تولید کننده های لاستیک مینی لودر و سایر ماشین آلات راهسازی و کشاورزی در سطح جهان می باشد که دارای استاندارد های تولید و کنترل کیفیت جهانی است. لاستیک‌های مناسب، با دوام و با کیفیت برای مینی لودر ها از اهمیت بسیاری برخوردارند. برند Ozka با سال‌ها تجربه در زمینه تولید لاستیک بابکت، به عنوان یکی از برترین برندهای لاستیک در ترکیه شناخته می‌شود. لاستیک‌های برند Ozka با استفاده از تکنولوژی روز و مواد با کیفیت بالا، عمر طولانی، کارکرد بی‌نقص و عملکرد بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهند. با طراحی هوشمندانه و بالانس دقیق، این لاستیک‌ها به شما تجربه رانندگی ایمن و راحت را می‌بخشند.

لاستیک‌های بابکت برند اوزکا Ozka در تمامی فصول سال، از جمله تابستانی، زمستانی و چهار فصل، عملکرد بی‌نقص خود را از خود نشان می‌دهند. با قابلیت مقابله با شرایط جوی و همچنین شرایط کاری مختلف، این لاستیک‌ها امنیت شما را در هر شرایطی تضمین می‌کنند. لاستیک بابکت اوزکا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای رانندگان حرفه‌ای و دستگاه داران است. همچنین، با توجه به مقاومت بالا در برابر سایش و عمر طولانی، این لاستیک‌ها در صرفه‌جویی در هزینه‌های تعویض لاستیک نیز مؤثر هستند.

با لاستیک برند Ozka ساخت ترکیه، شما می‌توانید رانندگی ایمن و راحتی را تجربه کنید و به مینی لودر و کار خود ارزش افزوده دهید. لاستیک های این برند با تایر های با کیفیت بابکت، تراکتوری در زمینه راهسازی و کشاورزی در کشور ما  شناخته شده است.

لاستیک بابکت

 

بابکت طوس مرکز فروش و پخش پر فروش ترین لاستیک بابکت  گل چکشی و گل باقلوایی در دو سایز ۱۶٫۵×۱۰ و ۱۶٫۵×۱۲ با برند ozka در کشور آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.

ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور از مشهد و تهران (تحویل ۲۴ ساعته)

جهت سفارش و استعلام قیمت با تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶

۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱

 ۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲

۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳

لاستیک بابکت

لاستیک بابکت طوس

پخش وفروش انواع رینگ و لاستیک ایرانی و خارجی

( بابکت،بارز،البرز،سوپر گریپ،آرمور و …)

فروش انواع لاستیک مینی لودر( لاستیک گل باقلوایی بابکت ، لاستیک گل چکشی بابکت ، لاستیک L5 بابکت ، لاستیک L4 بابکت ) با برند های درجه یک به همراه رینگ در سایز های ( ۱۶٫۵*۱۰ و ۱۶٫۵*۱۲ و ۱۷٫۵*۱۴ ) بصورت نقد و اقساط 

4.8/5 - (6 امتیاز)
یک دیدگاه

    سایز لاستیک بابکت | لاستیک بابکت | فروش لاستیک بابکت - بابکت طوس

    […] بر میزان باد لاستیک عمق عاج لاستیک نیز بایستی چک شود .برای این کار شابلون ها و یا ابزارهای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس