قیمت بابکت صفر و کارکرده موجود در بازار …

قیمت بابکت صفر

قیمت بابکت صفر و کارکرده سوال همیشگی خریداران و فروشندگان مینی لودر در این بازار  

قیمت انواع بابکت صفر و کارکرده

در حال حاضر با توجه به شرایط نا مناسب بازار و افزایش نرخ ارز، واردات مینی لودر های صفر و کارکرده با سختی ها و مشکلاتی مواجه شده که همین امر باعث افزایش قیمت این محصولات و کمیاب شدن دستگاه های صفر و کارکرده وارداتی در بازار کشور شده است.

در مقابل به علت سهولت در واردات قطعات از کشور چین، افزایش واردات قطعات و لوازم یدکی مینی لودر چینی در بازار بیشتر شده و این امر باعث پایین آمدن کیفیت قطعات و در نتیجه پایین آمدن کیفیت و کارایی مینی لودر های کارکرده موجود در بازار شده است.

در کنار این مشکلات پیدا نکردن یک مرجع مطمئن برای قیمت گذاری مینی لودر های کارکرده موجود در بازار به آشفتگی بیشتر، در بازار خرید و فروش این دستگاه دامن زده است.

این امر باعث ایجاد ترس ،سر درگمی و عدم اطمینان خریداران در بازار شده است.

قیمت بابکت

قیمت بابکت و نحوه اطلاع از قیمت آن

متاسفانه در سایت دیوار و شیپور قیمت های عجیبی از مینی لودر های کارکرده مدل بالا و مدل پایین را میبینیم که بعد از تماس با فروشنده و بررسی مشخصات فنی دستگاه ها متوجه شدیم که قیمت های اعلامی فروشندگان بر اساس قیمت دستگاه های مشابه آنها در سایت های دیوار و شیپور بوده است.

برای مثال مینی لودر چینی راکون HT65 مدل ۲۰۱۲ با ۴۰۰۰ ساعت کارکرد، با موتور و پمپ هیدرولیک تعمیر شده، ظاهر مقبول و لاستیک ۹۰ درصد قیمت کارشناسی حدود ۴۵۰ میلیون تومان در نیمه اول سال ۱۴۰۱ می باشد.

همین دستگاه با همین مشخصات در سایت دیوار به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود در حالی که قیمت ۷۰۰ میلیون تومان قیمت مینی لودر راکون تمام پلمپ با کارکرد ۴۰۰۰ ساعت می باشد.

زمانی که با فروشنده تماس گرفته شد نحوه قیمت گذاری دستگاه را سوال کردیم در ابتدا ایشان در جواب فرمودند بنده از طریق مشاهده قیمت مینی لودر های راکون آگهی شده در بازار  و سایت دیوار حدود قیمت مینی لودر را، خودم برآورد کردم.

توجه داشته باشید قیمت های موجود و اعلامی در سایت هایی مانند بازار و شیپور به مانند ماشین های سواری هیچکدام واقعی و کارشناسی شده نمی باشد.

پس قبل از اقدام به خرید هر مدلی از مینی لودر یا بابکت صفر و کارکرده موجود در بازار در مورد دستگاه و قیمت اصلی و کارشناسی آنها از کسانی که در این زمینه اطلاعات دارند راهنمایی و مشورت بگیرید.

سایت بابکت بازار اولین مرجع تخصصی خدمات و خرید و فروش انواع مینی لودر، قطعات و تجهیزات وابسته می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید بابکت مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمتها(قیمت بابکت صفر) به سایت بابکت بازار به آدرس و لینک زیر مراجعه نمایید.

ورود به سایت بابکت بازار

سوالات متداول

قیمت بابکت s250 چند است؟

در جواب باید عرض کنم که دستگاه ها بر اساس نام و تیپ دستگاه قیمت گذاری نمی شوند.برای قیمت گذاری باید سال ساخت،ساعت کارکرد و نکات مهمی دیگری را در نظر گرفت.برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش مجموعه با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳ تماس حاصل نمایید.

عمر مفید مینی لودر ها (بابکت ها ) چقدر است؟

عمر مفید مینی لودر ها بر اساس قدرت و توان دستگاه بین ۵۰۰۰ الی ۷۰۰۰ ساعت می باشد.

آیا در بازار بابکت صفر موجود می باشد؟

خیر.به علت وجود تحریم ها بابکت صفر در بازار موجود نمی باشد.در حال حاضر فقط صفر ایرانی موجود داریم.برای کسب اطلاع از قیمت و شرایط فروش با شماره ۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲ تماس حاصل نمایید.

3.9/5 - (21 امتیاز)
یک دیدگاه

    بابکت s770 | لوازم یدکی بابکت | لاستیک بابکت | قطعات بابکت | لوازم بابکت - بابکت طوس

    […] لودر بابکت,قیمت مینی لودر بابکت,فروش مینی لودر ،قیمت بابکت صفر،واردات مینی لودر […]

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس