فیلتر روغن موتور بابکت

فیلتر روغن موتور بابکت

فیلتر روغن موتور بابکت و زمان تعویض روغن و فیلتر بابکت یکی از مواردیست که اپراتور دستگاه باید در مورد آن اطلاعات داشته باشد.

زمان تعویض فیلتر روغن موتور بابکت

مایعات مصرفی و فیلتر ها در مینی لودر ها

روغن های مصرفی مینی لودر ها نظیر روغن موتور بابکت ،روغن هیدرولیک بابکت و سایر مایعات مصرفی نظیر مایع خنک کننده بایستی بر اساس دستورالعمل سازنده که معمولاً (بازدید که روزانه است)در دستور کار اپراتور و سرویسکار دستگاه باشد .

از این جهت آشنایی با محل قرار گیری گیج های میله ای و یا ساچمه و یا چشمی هر یک از این اقلام ضروری و الزامی است .

بیشتر بخوانید…

اطلاعات فنی مهم در مورد انواع مینی لودر… حتما بخوانید ( مشاهده مطلب )

تعویض این اقلام باید حتما در زمان صحیح انجام شود تا از بروز خرابی های احتمالی جلوگیری گردد .عدم استفاده از فیلتر های تقلبی گرچه به خاطر ارزان و در دسترس بودن دشوار است، اما باید به عنوان یک الزام برای افراد مسئول در نظر گرفته شود .

زمان تعویض روغن موتور بابکت

معمولا بین ۸۰ الی ۱۰۰ ساعت می باشد و همچنین مدت زمان تعویض فیلتر روغن موتور بابکت هر ۱۶۰ الی ۲۰۰ ساعت می باشد که با توجه به پایین بودن قیمت فیلتر، برای افزایش طول عمر موتور پیشنهاد میکنیم با هر بار تعویض روغن موتور فیلتر موتور هم تعویض شود.

در مورد بابکت های پیشرفته که به سیستم های کاهش آلایندگی با عملیات تکمیلی بر روی گاز های خروجی موتور مجهز شده اند حساسیت و اهمیت سرویس های دوره ای به شدت افزایش می یابد .

سرویس دستگاههای پیشرفته امروزی (که البته به واسطه عدم وجود الزامات قانونی در کشور در خصوص استاندارد آلایندگی مطابق با سایر کشورهای پیشرفته هنوز چندان سهم بازار قابل توجهی ندارند )دیگر با روحیه‌ی سنتی “کار کن تا خراب شود “جور در نمی آید ،چرا که این شعار در دستگاه های پیشرفته می تواند به تحمیل شدن هزینه‌های هنگفت تعمیر سیستم های پیشرفته به صاحبان دستگاه منجر گردد.

روغن بابکت

روغن بابکت

5/5 - (2 امتیاز)
بدون دیدگاه

    نگهداری بابکت،سرویس و کنترل های روزانه قبل از شروع به کار - بابکت طوس

    […] هر روز سطح روغن موتور را کنترل […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس