سوزن انژکتور بابکت و فواید استفاده از سوزن انژکتور اصلی بابکت

سوزن انژکتور بابکت

سوزن انژکتور بابکت یکی از حساس ترین و دقیق ترین قطعات مورد استفاده در مینی لودر ها می باشد. استفاده از سوزن انژکتور مینی لودر اصلی و با کیفیت برای موتور های دیزل بخصوص مینی لودر ها باعث خوب روشن شدن ، افزایش طول عمر موتور ،کاهش مصرف سوخت و همچنین کیفیت بالای موتور و راندمان بالای دستگاه می شود. استفاده از سوزن های نامرغوب باعث کاهش توان و قدرت موتور و همچنین به علت کامل نشدن احتراق باعث داغ شدن و خراب شدن زود هنگام اجزای موتور و پمپ گازوئیل می شود.

استفاده از سوزن انژکتور اصلی در موتور‌های دیزل برخی فواید مهم را به هنگام تزریق سوخت فراهم می‌کند. در زیر به برخی از این فواید اشاره شده است:

۱٫کارایی بهتر در احتراق: سوزن انژکتور اصلی به عنوان قسمتی از سیستم تزریق، توانایی تنظیم دقیق مقدار سوخت و زمان تزریق را داراست. این ویژگی باعث می‌شود که سوخت بهینه و درست به داخل سیلندر تزریق شود که نتیجه آن عملکرد بهتر و کارایی بالاتر در احتراق موتور را به دنبال دارد.

۲٫بهره‌وری سوخت: با تنظیم دقیق مقدار سوخت تزریقی، سوخت بهینه واقعه می‌شود و از افزایش مصرف سوخت و تبعات زیست محیطی ناشی از آن جلوگیری می‌شود.

۳٫کاهش آلودگی و انتشار گازهای مضر: تنظیم مناسب سوخت تزریقی توسط سوزن انژکتور اصلی، موجب احتراق کامل سوخت در سیلندر می‌شود که منجر به کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای مضر نیتروژن اکسید و مواد سرباره خروجی موتور می‌شود.

۴٫بهبود قدرت و عملکرد: با تزریق دقیق و به موقع سوخت به داخل سیلندر، عملکرد موتور بهبود می‌یابد و قدرت بیشتری تولید می‌شود.

۵٫کاهش صدا و لرزش: عملکرد موتور با سوزن انژکتور اصلی منجر به کاهش صدا و لرزش‌های ناشی از احتراق نامنظم سوخت می‌شود.

استفاده از سوزن انژکتور اصلی در موتورهای دیزل بهبودهای قابل ملاحظه‌ای در عملکرد، مصرف سوخت و حفظ محیط زیست ایجاد می‌کند.

به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که مصرف سوخت دستگاه شما به یکباره افزایش یابد این مشکل می تواند نشان دهنده وجود نقص درسیستم انژکتور باشد.

” در فروشگاه بابکت طوس کلیه قطعات اصلی ارائه میگردد “

مرکز فروش سوزن انژکتور بابکت و کلیه لوازم یدکی سیستم سوخت رسانی و موتوری ماشین آلات دیزل از کلیه برند های :

BOSCH – ZEXEL – DENSO – DELPHI – DOOWON – CAT – MICO – MOTORPAL – SPACO -KOMATSU – YANMAR – BOBCAT

سوزن انژکتور_سوزن پمپ_سوپاپ پمپ_پمپ گازوئیل انواع موتورهای دیزل (نو و استوک)

در صورت عدم رضایت قطعات را مرجوع و اصل پول خود را دریافت نمایید.

ارسال سریع و مطمئن از تهران و مشهد به سراسر کشور

تلفن تماس:

 ۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳

 ۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲

 ۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶  

 ۰۲۱۹۱۳۰۰۳۱۷        

        

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error

از وب سایت ما لذت بردید؟ ما را در شبکه های اجتماعی حمایت کنید :)

تماس با مااجرا شده توسط: همیار وردپرس